NAV16AP
3. jakso lukuvuonna 2016-17
Hype- eli hyötypelihanke tarvitsee uuden ilmeen.
Hype-hankkeessa luodaan uusia toimintatapoja ja malleja koulutusasteet, toimialarajat ja organisaatiorajat ylittävän hyötypelikoulutustarjonnan luomiseksi ja räätälöimiseksi elinkeinoelämän tarpeisiin digitalisaation mahdollistamaa ajasta ja paikasta riippumattomuutta hyödyntäen.
Koulutuksen kehittämisessä huomioidaan erityisesti elinikäisen oppimisen ja henkilökohtaisen osaamispääoman kerryttäminen mahdollistaminen.
Perimmäisenä tavoitteena on peliteknologian ja yleisemminkin pelillisyyden hyödyntäminen.
1. Uusien tarveperusteisten innovaatioiden synnyttämiseksi ja jalkauttamiseksi.
2. Luovien alojen osaajien työllistymistilanteen parantamiseksi.
3. Uuden liiketoiminnan synnyttämiseksi.
4. Elämänlaadun ja hyvinvoinnin parantamiseksi.
Miten ylläolevan tekstin kohdat 1-4 voi esittää muuten, ikoneilla ja kuvilla?
Esimerkiksi Uuden liiketoiminnan synnyttämiseksi kohdassa voisi olla tehtaan kuvia, joka kuvaa uuden liiketoiminnan syntyä.
Elämän laadussa voisi olla joku hymiönaama, joka tietenkin kuvaa hankkeen saavuttamaa hyvää vointia.
Näitä ei kannata ottaa kirjaimellisesti vaan vain auttamaan ideoinnissa.
1. Tehtävä
Suunnittele hankkeelle julistekokoinen juliste.
Tarvitaan siis ilme.
Logo mockup. Sitä ei tarvitse käyttää pohjana, mutta lähinnä se kuvaa mitä haetaan.
Logossa on yritys esittää kaikki haettavan ilmeen ydinasiat.
1. Fontti Myriad Pro. llmeen tyyliin kuuluu käyttää aina Myriad Pro fonttia vaikkapa Regular bold ja italic tyyleillä. Web sivuilla ja miksei julkaisuissamme voi olla käytössä joku lisäfontti jota käytetään otsikko-tasoilla
2. Tuodaan pelillisyys jotenkin vaivihkaa esille.
3. Päävärit (Googlesta ekalla haulla sattuneet material design värit) joita on helppo käyttää kaikessa viestimässämme materiaalissa.
2. Tehtävä
Suunnittele hankkeelle logo.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti